Portal odwiedziło 861115 osób
Aktualnie przebywają 2 osoby
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Kaliszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: http://sp7.kalisz.pl
Data publikacji strony internetowej: 19.03.2012
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 03.09.2020
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono dnia: 28.09.2020
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 28.09.2020
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp.z o.o. Sp. k.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Violetta Urban adres e-mail: sp7kalisz@republika.pl
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostosowanie wejść do budynków
Przy wejściu od strony dziedzińca, przy małej sali gimnastycznej jest możliwość wjazdu wózkiem inwalidzkim
Dostosowanie korytarzy
Tak
Dostosowanie schodów
W budynku jest 5 korytarzy i 2 klatki schodowe prowadzące na drugie piętro budynku
Dostosowanie wind
Nie
Dostępność pochylni
Nie
Dostępność platform
Nie
Dostępność informacji głosowych
Nie
Dostępność pętli indukcyjnych
Nie
Dostosowanie parkingów
Nie, przed wejściem głównym do szkoły są miejsca parkingowe, ale brak jest miejsc dla niepełnosprawnych
Prawo wstępu z psem asystującym
Tak, osoba niewidoma z psem asystującym może wejść na teren szkoły.
Dostępność tłumacza języka migowego
Nie, brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Do końca 2021 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymagań prawnych.